maanantai 4. helmikuuta 2013

wanhojen kampaus

Wanhojen tanssit lähestyy ja toivottavasti mekot jo kaikilla on hommattuna ja kampaajat varattuna. Aattelin koota vielä näin pari viikkoa ennen h-hetkeä kollaasin kampauksista, jota miellyttää mun silmää ja jos mä olisin tänä vuonna tanssimassa, jotakin tämmöstä varmasti eksyis mun päähäni. Myös ne mattimyöhäset, joilla ei ole vielä kampaus päätettynä, voivat ehkä poimia omansa tästä ;)
 photo collageee_zps1239fa37.jpg
Aika nuttura painotteista siis. Mä oon vaan aina ollu sitä mieltä että wanhojen tansseissa hiukset kuuluu olla edes osittain kiinni, mulla ne oli aikoinaan just niin, kiharoita jotka oli sitte osittain nostettu ylös. Mut nyt oon jotenkin rakastunu nutturoihin, ne näyttää mun mielestä juhlavimmilta ja arvokkaammilta ja niihin voi kehittää kaikkea kivaa. Nyt myös kaikenmaailman letit on vieny mun sydämen. Joku hauska letti yhdistettynä mielenkiintoseen niskanutturaan ois aika bueno!

 Mitäs te tykkäilette?

4 kommenttia:

Siru I. kirjoitti...

Oih, ihania kampauksia oot löytäny ja muutenki vaikuttaa mielenkiintoselt tää blogi, pakko oli alkaa lukijaks, vaikka onki näin uus vielä ;)

Mun lemppareit noista oli kolmas ja kaheksas <3 Toki monet muutki noist kelpais, aivan upeita noi! (:

<3: http://www.sirujee.blogspot.fi

henna kirjoitti...

Ooin voi kiitos, mahtavaa kuulla! Kasi oli kans yks mun lemppareista ;))

Mmilya4 kirjoitti...

Voi noi kaikki on oikeestaan tosi kivoja, kelpais mulle! :) ite en tanssi wanhoja (jatkoja ootellaan kyllä innolla! ;) mutta saahan näitä silti ihailla! kolme ekaa riviä on ehkä mun lemppareimmat! :)

http://mmilya.blogspot.fi <- saa tulla moikkaamaan ja liity ihmeessä lukijaksi jos tykkäsit! (:

henna kirjoitti...

Jep! meillä ei taas aikoinaan ollu jatkoja ollenkaan -.- Ja nää kaikki kampaukset sopii toki esim ylppäreihinkin ;))